Version-controlled configuration files

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Nov 16 11:40:22 EET 2007

Άν έχετε ένα server και θέλετε να κάνετε version control στο /etc, τι
πολιτική ακολουθείτε; Σκέφτομαι πως η λύση θα ήταν ένα subversion
repository για το etc, στο οποίο θα μπαίνουν όλα τα αρχεία που είναι
διαφορετικά από το default. (Π.χ. δεν θα έβαζα στο repository το
/etc/init.d/apache2, που είναι όπως μου το έφτιαξε το Debian, αλλά θα
έβαζα το /etc/init.d/django, που έχω φτιάξει εγώ, ή πιθανόν κάποιο
άλλο που έχω πειράξει [και δεν θυμάμαι ποια έχω πειράξει, και αυτό
είναι βέβαια το πρόβλημα]).

Για να ξεκινήσω κάτι τέτοιο σε έναν υπάρχοντα server που'χει πάνω του
ένα σωρό υπηρεσίες, υπάρχει τρόπος να ανακαλύψω ποια αρχεία έχω
πειραγμένα ή καινούργια σε σχέση με τα default του Debian;