daemon monitoring

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Nov 16 08:16:47 EET 2007

On 11/16/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> Ενδιαφέρουσα παρομοίωση, αλλά όπως όλες οι παρομοιώσεις έχει ένα μικρό
> 'flaw'.  Δεν ταιριάζει με την πραγματικότητα :-)

Ο άνθρωπος ρώτησε πως θα κάνει κάτι συγκεκριμένο και αντί αυτού έλαβε
απαντήσεις ότι μάλλον δεν ξέρει τι θέλει.

Ίσως και να συμβαίνει πράγματι αυτό. Εγώ πάντως σας απάντησα έτσι
επειδή θεώρησα ότι είστε εκτός θέματος. :)

Ο καθένας μας κάνει το ίδιο πράγμα με διαφορετικό τρόπο και συνήθως ο
κάθε τρόπος έχει τα δυνατά και τα αδύνατά του σημεία που τον ξεχωρίζει
από τους άλλους, αλλιώς δεν θα υπήρχε. Δεν βρίσκω τίποτα λάθος σε
αυτό, κάθε περίπτωση, πιστεύω, αξίζει ξεχωριστεί αντιμετώπιση.