Περί UPS

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Nov 14 15:27:11 EET 2007

On Wed, 2007-11-14 at 08:02 +0200, tsapi wrote:
> Εξόχως ενδιαφέροντα τα παραπάνω και παρακάτω (που έκοψα από το quote).
>
> Ίσως είναι λίγο άσχετο, απλά να υποσημειώσω εδώ κάτι σχετικό με τον
> ψυχαναγκασμό μου (που φαντάζομαι ότι έχουν και άλλοι) σχετικά με την
> ποιότητα του ρεύματος και του ups.

Έχω διαπιστώσει και σε μένα σημάδια ψυχαναγκασμού σε πολλά πράγματα που
έχουν να κάνουν με υπολογιστές :) Η πολλή γνώση γενικώς κάνει κακό, αλλά
τι να κάνει κανείς... :P

> [...]
> Μέσα στα 2 χρόνια λειτουργίας του συγκεκριμένου ups (μέχρι τη στιγμή που
> το πέταξα από το παράθυρο, that is), χάλασε 2 φορές και 3-4 φορές
> αδικαιολόγητα (χωρίς να πέσει το ρεύμα και χωρίς να χαλάσει, επίσημα
> τουλάχιστον, το ρημάδι) έκοψε το ρεύμα από τους υπολογιστές - δηλαδή
> απλά έσβησε (κάτι το οποίο νομίζω ότι είναι τραγικό για ένα ups).

> Έκτοτε χρησιμοποιώ ένα semi-επώνυμο ups, το οποίο αν και όταν μου κάνει
> τη στραβή, αν μη τι άλλο θα έχει ελαφρύνει την τσέπη μου κατά πολύ
> λιγότερο σε σχέση με ένα apc.
>
> Sorry για το ot (τα πα και ησύχασα!).. ;-)

Εντάξει, μπορεί να τύχει κάποιο προβληματικό κομμάτι, αλλά το μπλέξιμο
με τα service δεν το θέλει κανείς. Πάντως σε γενικές γραμμές, το ποσοστό
των ευχαριστημένων κατόχων APC είναι εξαιρετικά ψηλό.