Περί UPS

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed Nov 14 14:53:28 EET 2007

Dimitris Stasinopoulos wrote:

> -snip-

> Εγώ πάντα βάζω το MINCHARGE στο 10% και το MINTIME στα 2 λεπτά. Οπότε τα κάνει halt λίγο πριν τελειώσουν οι μπαταρίες του ups. Μόλις σβήσει το UPS, κλείνει και το μηχάνημα, μόλις έρθει το ρεύμα ανάβει το UPS και το μηχάνημα λόγω ρύθμισης ON στο WHEN_POWER_RETURNS στο BIOS. Αν τύχει και έρθει το ρεύμα 30 δευτερόλεπτα πριν τελειώσουν οι μπαταρίες - και ενώ το ρεύμα είναι offline για 40-50 λεπτά - τότε μιλάμε έτσι και αλλιώς για jackpot της γκαντεμιάς και απλά πάμε να πατήσουμε το reset του μηχανήματος.

> [...]
Και εγώ κάπως έτσι ρύθμιζα το Mustek 800 που είχα αλλά την πάτησα. Όπως
ήδη αναφέρθηκε, η ένδειξη που έχει το Mustek για την μπαταρία είναι
εντελώς λάθος. Και κατέληξε να τελειώνει την ώρα που ο υπολογιστής έκανε
shutdown ή πριν αρχίσει καν (πολύ άσχημα και τα δύο...)
Κατέληξα να τροποποιήσω τα scripts του nut τα οποία σου δίνουν
δυνατότητα να κάνεις εσύ το δικό σου custom shutdown ανάλογα, άσχετο με
το MINCHARGE και το έβαλα σε συγκεκριμένο χρόνο μετά από ένα runtime
test. Αυτό το πρόβλημα σε συνδυασμό με την τελείως ψεύτικη ισχύ (800VA
Mustek = 500 VA APC) ήταν βασικοί λόγοι για να το ξεφορτωθώ. Κατά τα
άλλα πάντως λειτουργούσε.
Στο σχολείο έχουμε Merlin Gerin Ellipse Premium το οποίο πιστεύω είναι
καλό UPS, αλλά δεν το έχω συνδέσει μέσω COM σε linux να δω πως
συνεργάζεται.