BASH, why is so F***king difficult

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Nov 12 22:41:48 EET 2007

On Monday 12 November 2007 Manolis Kiagias wrote:
> (Γεια σου ρε Σπύρο, σου έμεινε τελικά το programming από τις πράσινες
> CGA/hercules του ΤΕΙ μέχρι σήμερα...)

και ξέχασες να πεις ότι μετά από ένα δίωρο ήταν σαν να είχε μόλις τελειώσει
ολονυχτία με κρασοκατάνυξη :)

> Στο θέμα μας, μπορείς να βάλεις κάτω από το #:
>
> IFS=$'\n'
>
> ώστε να μη χωρίζονται τα ονόματα αρχείων στα κενά αλλά στις αλλαγές
> γραμμών.
>
> Επίσης για λόγους γενικότητας (και πριν με προλάβει ο Γιώργος :) ) αντί για
>
> #! /bin/bash
>
> βάλε:
>
> #! /usr/bin/env bash
>
> για την περίπτωση που το bash δεν είναι στο bin

Και σε πιο σύντομη μορφή (αφορμή για περισσότερο ψάξιμο)

until [ -z "$1" ]; do
  [ -x "$1" ] && echo "$1"
  shift
done

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html