your mail

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 12 17:00:40 EET 2007

On 2007-11-12 14:07, lenis at inp.demokritos.gr wrote:
> Xairetw ti lista...
> Pws mborw mesa apo to makefile na kalesw ena bash script?

Short answer: de mporeis.

> Exw ena script pou rithmizei diafora path klp, arketa megalo, to
> usr/local/lala.sh.  Thelw na mborw na to kalw mesa apo to makefile,
> *prin* apo ta targets.

De nomizw oti mporeis na kaleseis script mesa apo to Makefile, kai na
ephreaseis to *environment* tou parent make(1) process.

> $(BLAHINSTALL)/config/binmake.gmk
> name := MyDetSim
> BLAHTARGET := $(name)
[...]

> Twra, thelw na valw kapou  *prin to $(BLAHINSTALL)/config/binmake.gmk*
> kati san
>
> ifndef BLAHINSTALL
> bash -c "source /usr/local/lala.sh"
> endif
> (nai, fysika afto den doulevei...)
>
> opou to lala.sh periexei kai ton orismo otu BLAHINSTALL, diafora
> INCLUDES  (kai ektelei kai diafora alla).
>
> Ti kserw:
> 1. Tha mborousa na to kanw ftiaxnontas ena target, eg:
>
> testblah:
>     ifndef BLAHINSTALL
>     bash -c "source /usr/local/lala.sh"
>     endif
> targ:     testblah targ.o classaaa.o classbbb.o classccc.o
>     @echo "Building $@ ..."
>     $(LD) $(LDFLAGS) $(GLIBS) $(OutPutOpt) $(CXX) $(FLAGS) \
>     targ.o classaaa.o classbbb.o classccc.o -o $@

Pali to idio apotelesma.  Otan to "bash -c" command termatisei, paei kai
to environment tou mazi.

> alla to BLAHINSTALL xreiazetai na einai orismeno hdh prin apo ta
> targets (amesws meta th grammh sxolio me ta  "!!!" ).  Epomevw to make
> den ftanei pote sto testblah, crasharei me minima "den vriskw to
> /config/binmake.gmk".
>
> 2. Mborw na orisw to $(BLAHINSTALL) sthn defteri grammi tou makefile,
> alla oute afto mou kanei (yparxoun kammia eksintaria grammes sto
> makefile pou den tis deixnw edw, alla pou preepi kai aftes na
> allaksoun me ton idio tropo)

Mporeis na oriseis to BLAHINSTALL na exei ena 'reasonable default', kai
na kaleseis to make(1) me -e option mesa apo wrapper script.  To na
exeis ena ``build-script'' den einai aparaithta kako...

H diadikasia pou xrhsimopoiei p.x. to OpenSolaris gia na kanei kati
antistoixo einai basismenh se ena 'nightly' script, pou mporei na kanei
ta ekshs:

	* Analoga me ta command-line options pou tou pernas, mporei na
	  treksei ena fully automated 'nightly style' build, xwris user
	  interaction.

	* Ta environment options pou xreiazetai to `nightly' script
	  mporei na ta parei apo ena 'build environment definition'
	  file (sto documentation tou Solaris auto legetai, synh8ws,
	  "bldenv" file).

	Des p.x. ta references:

	http://www.opensolaris.org/os/community/on/devref_toc/devref_4/#4_building_opensolaris
	http://www.opensolaris.org/os/community/on/devref_toc/devref_4/#4_2_using_nightly_and_bldenv

To kalo me to na afierwseis kapoio xrono ftiaxnontas ena 'automated'
build process, ki oxi ena set apo manual bhmata, einai oti etsi tha
mporeis (se syndyasmo kai me ena kalo Source Code Management ergaleio)
na kaneis "repeatable", "verifiable" builds.

Ksekina kala apo thn arxh, kai tha me 8umh8eis argotera :-)

- Giorgos