grub console στο boot

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sun Nov 11 23:37:30 EET 2007

On (11/11/07 22:58), Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Συγνώμη για το αφελές της ερώτησης:
>
> Πως μπορώ από ένα CD του ubuntu (ή οποιασδήποτε άλλης διανομής) να μπουτάρω
> ένα linux εγκατεστημένο στο σκληρό δίσκο, στον οποίο όμως το MBR απουσιάζει
> (λόγω επανεγκατάστασης windows)???

Γίνεται, δίνοντας την παράμετρο root=/dev/<root-partition> στη γραμμή
του kernel.
Δεν χρειάζεται αυτό όμως για να εγκαταστήσεις ξανά το grub.

Ξεκίνα κανονικά με το live cd, άνοιξε ένα root console, και εκτέλεσε την
εντολή chroot /dev/<root-partition> (ενδεχομένως να χρειάζεται και
mount πρώτα).

grub-install από εκεί και είσαι έτοιμος.
Επίσης, αν δεν θες να ασχοληθείς και πολύ, μπορείς να δοκιμάσεις με το
super grub disk [1]

> Θοδωρής

-S.

> Υ.Γ. -> DISCLAIMER: Όλα αυτά αφορούν το PC ενός φίλου. Στο δικό μου δεν
> υπάρχουν παράθυρα για επανεγκατάσταση...

Δε χρειάζεται να απολογείσαι, δεν είμαστε η Free OS Police εδώ γύρω...
;-)

[1] http://supergrub.forjamari.linex.org/