Μεταβλητες bash ως εντολες και κενά

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Thu Nov 8 11:21:27 EET 2007

Christos Ricudis wrote:

> Oxi, kala to eipes. Ta prwta tria htan :P

Θα συμφωνήσω ως προς τον αριθμό αλλά Θα διαφωνήσω κάθετα(Δεν θυμάμαι
ποιος πολιτικός το έλεγε αυτό. Προφανώς κανείς δεν του εξήγησε ότι
κάθετη αντίθεση δεν ορίζεται)ως προς το ποια τρία ήταν

Οπως έλεγα λοιπόν τρία μεν τον αριθμό αλλά όχι τα πρώτα, αλλά τα 1,2,4

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074