Προτάσεις για χρήση της Cirrus Logic EP9312 FPU

Fotis Loukos fotisl at csd.auth.gr
Wed Nov 7 12:38:03 EET 2007

Καλημέρα!

Έχω ένα embedded σύστημα με έναν Cirrus Logic EP9312 πάνω. Αυτή τη
στιγμή τρέχει το ARM port του Debian όπου τα πάντα είναι compiled με gcc
με target arm-linux-gnu. Έχω κάνει ένα toolchain με target
arm-ep9312-linux-gnu ώστε να χρησιμοποιώ την Maverick FPU που έχει πάνω
και έχω δει μια διαφορά σε προγράμματα που χρησιμοποιούν floating point
operations.

Το θέμα είναι αν αξίζει να κάνω διάφορες libraries και προγράμματα τύπου
glibc compile με τέτοιο target. Θα έχω σημαντικό gain; Αν ναι, ποιές θα
προτείνατε;

Και πάμε στο δεύτερο ερώτημα. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ softfp
float-abi έτσι ώστε να μπορώ να κάνω link με libraries που δεν έχουν
γίνει compile με compiler με τέτοιο target. Μήπως θα έπρεπε να κάνω
κάποιες libraries ή κάποια προγράμματα compile με hard float-abi και
static link με libraries compiled πάλι με hard float-abi; Πάλι καμιά
πρόταση για το για ποιές libraries/ποιά προγράμματα αξίζει να το κάνω
αυτό; Να θυμίσω ότι είναι ένα embedded σύστημα με περιορισμένο
αποθηκευτικό χώρο οπότε δεν μπορώ να κάνω τα πάντα έτσι!

Φώτης