αναζήτηση πακέτων σε Debian με συγκεκριμένο status

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 6 10:32:14 EET 2007

On 2007-11-06 10:10, basOS G <noxelia at gmail.com> wrote:

> Ε ας τη γραψουμε ολοκληρη την εντολη καθαρισμου του συτηματος
>
> dpkg -P `dpkg -l | grep '^rc' | awk '{print $2}'`

Καμία δεν φτάνει την φανταστική γυαλάδα, με έξτρα άρωμα
ανοιξιάτικου δάσους, που αφήνει πίσω της όμως η κλασική πλέον:

	# exec rm -fr /

Tip[0]: Πριν τρέξεις το dpkg -P ίσως είναι καλό να *δεις* τη
λίστα με τα πακέτα :)

Tip[1]: Αν η λίστα με τα πακέτα είναι μεγάλη, το dpkg -P δε θα
γίνει σωστά, βλ. ``man xargs''