Περί UPS

Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Mon Nov 5 18:13:20 EET 2007

Christos Ricudis wrote:

> Sto spiti exw ena APC Smart-UPS 3000VA me to SNMP monitoring
> module. H monh fora pou me apogohteyse htan otan anagkasthka
> na to shkwsw gia na to anebasw apo tis skales ths polykatoikias
> mexri to asanser.
>
> Ti prepei na 8ymaste otan pairnete UPS :
>
> 1) V*A = watts, MONO se ka8ara wmika fortia, dhladh lampes kai
> tostieres. Oi ypologistes DEN einai lampes (an kai merikoi kanoun
> gia tostieres) kai exoun ena syntelesth apodoshs 0.65-0.75, ara to
> 1000VA UPS sas shkwnei eksoplismo peripou mexri 650watt.

Εκτός αν το τροφοδοτικό του πισιου ειναι active pfc οποτε ο συντελεστης
αποδοσης ανεβαινει περιπου στο 0.95.

*Πριν τρια χρονια εβρισκες μονο τα πολυ πολυ ακριβα να ειναι active pfc,
ενω τωρα αποτι βλεπω ειναι σχεδον ολα σε κατηγορια τιμης 60ευρω και πανω
(σκετο τροφοδοτικο)

Προτιμήστε τα :p

ΥΓ.: τελικα το nut σε σχεση με το apcupsd αποτι βλεπω προσφερει μονο
αυξημενη δυσκολια στο configuration, το ψαχνω ακομα ομως.