Re: Ανακοίνωση tuxgr project

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Nov 3 21:56:39 EET 2007

On 11/3/07, Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:
> http://giannis.stoilis.gr/tuxgr/

Πέρα από την επίσημη ανακοίνωση. Γιατί το έκανα;

Διότι μόνιμο πρόβλημα όποιου φτιάχνει φυλλάδια ή κάτι που να έχει
σχέση με εικαστικά με linux ή/και τον σύλλογο, είναι μονίμως στο
ψάξιμο και στην καλή διάθεση όποιου τα έχει για να τα στείλει ή και να
τα μοιραστεί.

Διότι δεν μου αρέσει να χρησιμοποιούμε λογότυπο που να είναι όλο στα αγγλικά.

Διότι το γνήσιο λογότυπο ήταν σε bitmap και όχι σε vector.

Διότι πιστεύω ότι αν είναι εύκολη η πρόσβαση στα λογότυπα, μπορεί να
αυξηθεί και η χρήση τους σε μπρελόκ, τσαντάκια, μπλούζες, μπουφάν,
αυτοκόλλητα και ό,τι άλλο προκύψει. Και θα μου άρεζε πολύ να δω κάτι
τέτοιο.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης