Re: Περί UPS

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Nov 3 17:32:20 EET 2007

On 11/3/07, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:
> Δεν έχεις άδικο για κανένα από τα παραπάνω, αλλά η τιμή των APC είναι
> διπλάσια από τα υπόλοιπα, οπότε χρειάζεται μια δεύτερη σκέψη.

To APC SmartUPS RT-1000 που αγόρασα για το σπίτι έκανε 600 Ευρώ τότε.
Ήταν το τέταρτό μου UPS. Το αγόρασα πριν 3 χρόνια περίπου, δεν
θυμάμαι.

Όταν το αγόρασα πράγματι είχα τις αμφιβολίες μου για τον αν χρειάζομαι
on line ups στο σπίτι, για το αν θέλω να είναι τόσο μεγάλο ή αν πρέπει
να είναι APC.

Σήμερα ξέρω. Είναι με διαφορά η καλύτερη επένδυση που έκανα ποτέ για
τον εξοπλισμό στο σπίτι μου. ¶ψογη συμβατότητα με Linux, στιβαρό,
αθάνατο. Φτού του.

Το μόνο παράπονο που έχω, είναι ότι κάνει κάποιο θόρυβο ο ανεμιστήρας
του σε μόνιμη βάση. Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πάλι APC
θα πάρω, αν χρειαστεί. Παραέχω χάσει πολλά δεδομένα/χρόνο από κακό
ρεύμα για να πειραματίζομαι σε αυτό το τομέα.