Περί UPS

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 2 15:43:06 EET 2007

On Fri, 2007-11-02 at 15:26 +0200, V13 wrote:

> Sxetika me to parapano, des to "Network UPS tools"[1]. Einai oti kalitero
> yparxei sxetika me UPS se linux. Apla dialekse kapoio UPS poy na
> ypostirizetai apo ayto (exei lista sto site). Apo ekei kai pera ta pragmata
> mallon tha einai idiaitera apla.
>
> <<V13>>
>
> [1] http://www.networkupstools.org/

Ευχαριστώ. Τώρα μπορώ να πω ότι «το νερό μπαίνει στο αυλάκι» σιγά-σιγά
σχετικά με τα UPS :)

Το συγκεκριμένο καθώς και το μικρότερο 1000VA μοντέλο υποστηρίζεται από
το stable tree του NUT (πρωτόκολλο «megatec»[1]).

Από θέμα hardware αξίζουν τα Trust? Έχει κανείς κάποια εμπειρία?

[1] http://www.networkupstools.org/protocols/megatec.html