Re: προβλημα με το μικροφωνο

Giorgos Michalogiorgakis giorgis.m at gmail.com
Thu Nov 1 23:13:34 EET 2007

Στις 1/11/2007, Nikos Kouvaris <nkoub at chem.demokritos.gr> έγραψε:

> καλησπερα στη λιστα

Καλησπέρα

εχω debian lenny
> θελω να χρησημοποιησω ενα σετ ακουστικα-μικροφωνο για το skype αλλα δε
> δουλευει το μικροφωνο.
> δοκιμασα απο τον εγγραφεα ηχου να γραψω κατι αλλα τιποτα.
> τα ακουστικα δουλευουν κανονικα.

Ενδεχομένως να είναι και πρόβλημα του Σκάιπ.  Μπορείς να γράψεις κάτι από το
μικρόφωνο π.χ. στο krec (αν έχεις KDE, δεν ξέρω την αστίστοιχη εφαρμογή στο
GNOME) ;

Αν είναι πρόβλημα του Σκάιπ ίσως αυτό
http://forum.skype.com/index.php?showtopic=96369&hl=debian

σε βοηθήσει. Κοίτα και το τελευτία πόστ
http://forum.skype.com/index.php?showtopic=66544&st=40

Είχα παλιότερα πρόβλημα με το Σκάιπ σε debian sid.  Ενώ μπορούσα να
ηχογραφήσω κανονικά σε άλλες εφαρμογές, στο Σκάιπ ίσα που ακουγόμουνα.  Μετά
έβαλα VoIP τηλέφωνο και πέταξα το Σκάιπ.

--Γιώργος