VMware Help?

Yiakoumis Yiannis gyiakoumis at gmail.com
Thu Nov 1 22:33:50 EET 2007

Costas Liagos wrote:

 > Ισχύει το ίδιο και για 2000 και ΝΤ. Όμως δεν ισχύει γενικά αλλά μόνο για
 > τον HDD controller.
 > Αν έχεις δραστικά διαφορετικό controller δεν ξέρει πώς να τον χειριστεί
 > (πχ από Intel PIIX σε VIA ή μεγάλη αναβάθμιση, πχ από mobo PII σε P4),
 > οπότε βγάζει ένα θεαματικό blue screen "inaccessible boot device" stop
 > error 0x0000000007 κλπ.
 > θεωρητικά υπάρχουν μερικές λύσεις. Τις έχω ψιλοψάξει αλλά δεν είναι 100%
 > αποτελεσματικές.
 > Αν αναγκαστείς να αλλάξεις controller/mobo λόγω βλάβης (οπότε δεν έχεις
> [...]

Από ότι κατάλαβα, be generic για να το πιάνει το VM. Στη περίπτωση που υπήρχε plug-in σε
VM-Ware που αντί να λες "φτιάξε ένα διπυρηνο με 1GB μνήμη", έλεγες φτιάξε ένα VAIO VGN
FE11S θα ήταν πιο απλά τα πράγματα? Επίσης, δεν παίζει κανένα serial number στο σκληρό που
ακόμα και στην περίπτωση του generic να του δημιουργήσει πρόβλημα?

Γ.