SOLVED: dotproject, jpgraph και Slackware.

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Thu Nov 1 16:13:13 EET 2007

Theodore J. Soldatos wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Έχω πρόβλημα με τα ελληνικά στα gantt charts του dotproject. Το μόνο που
> βρήκα ψάχνοντας, παρ' όλο που φαίνεται να είναι συχνό πρόβλημα, είναι
> ότι οφείλεται στο jpgraph, τη βιβλιοθήκη που φτιάχνει τα charts. Και
> όντως, τα examples της βιβλιοθήκης εμφανίζουν το ίδιο πρόβλημα, το οποίο
> είναι ότι δεν μπορεί να εμφανίσει ελληνικούς UTF χαρακτήρες. Αντίθετα,
> εμφανίζει μια χαρά ISO ελληνικά όταν ενεργοποιηθεί το greek unicode
> support (το οποίο υπάρχει ακριβώς για backward compatibility με ISO
> ελληνικά).

> [...]

Το πρόβλημα ήταν στην υποστήριξη του gd. Η php του Slackware είχε γίνει compiled
με --with-gd=shared, --enable-gd-native-ttf, --enable-gd-jis-conv. Το php_info()
στο gd section έδινε gd version: 'bundled (2.0.34 compatible)'.

Έκανα recompile την php με --with-gd=/usr και το πρόβλημα λύθηκε. Το gd version
πλεόν αναφέρεται ως '2.0 or higher'.

Η ιδέα για τη συγκεκριμένη δοκιμή μου ήρθε συγκρίνοντας το php_info() output
μεταξύ Ubuntu και Slackware - αυτή ήταν η μόνη διαφορά που θα μπορούσε να έχει
σχέση με το πρόβλημα... :-)

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========