zenwalk+cryptof200

George Barbakiriakos barbasunday at hotmail.com
Thu May 31 23:32:24 EEST 2007

kalispera
eimai neos sta linux.exw egkstastisei ta zenwalk 4.6.r.c1 k exw molis 6 wres sto pc me auta..skopos mou na sindethw sto internet me to !@#$ usb modem tis crypto..exw diavasei ta forum alla tzifos...kapou kati xanw..apo diafores selides(kiriws gia ubuntu oi odigies) kati katafera..i ousia einai oti to lampaki anapse k emeine stathero. apomenei twra na sindethw
to thema einai oti dn vriskw oute to /etc/cxacru    oute to /etc/ppp/peers   oute /etc/ppp/pppoa-forthnet  opws k to /etc/ppp/pap-secrets den einai sto stil opws lee ta sites oti tha eprepe na einai..to chap-secrets kati kanei... genikws exw psilopelagwsei-eimai k newbie- alla gia to gamwto thelw na egkatstisw auto to modem k meta pairnw router.. opoia voitheia,apodekti