ψοφάν' οι αδρανείς ssh connections

Tom Diamond thdiaman at gmail.com
Tue May 29 12:47:29 EEST 2007

Nick Demou wrote:
> εδώ και λίγες μέρες αν αφήσω αδρανές ένα ssh connections που έχω
> ανοίξει σε κάποιο remote host  τότε αυτά "παγώνουν". Με το "αδρανές"
> Προτάσεις για την λύση του προβλήματος ή για trouble shouting?  (για
> την ώρα αν το θυμηθώ τρέχω screen ώστε να είναι μικρότερη η ταλαιπωρία
> αλλά δεν είναι λύση)

Εγώ πάλι, πάντα νόμιζα ότι αυτό ειναι σεκιούριτι φίτσουρ του χοστ. Ότι
δηλαδή αν δεν κάνεις κάτι για κάποιο χρονικό διάστημα σε πετάει έξω. Και
ότι είναι και παραμετροποιήσιμο... δηλαδής έχω παράδειγμα με δύο σέρβερ
τους οποίους χρησιμοποιώ... ο ένας με αφήνει επ'άπειρον ενώ από τον
άλλον τρώω κλοτσιά μετά από κάτι που μοιάζει με 10λεπτο-20λεπτο.

Για την ιστορία, εγώ δεν τρέχω κάποιο πρόγραμμα για να λύσω το
πρόβλημα... απλά κάνω Αλτ-Ταμπ και πατάω κανα δυο φορές το Έντερ στην
κονσόλα ανά τακτά χρονικά διαστήματα :-PPPPP