Αναζήτηση στο www.whitepages.gr (ήταν: Re: Ελληνικά στο Wine)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue May 29 11:04:27 EEST 2007

Tasos Laskos wrote:
> Christos Ricudis wrote:
>> H canonical ekdosh aytou tou pragmatos, brisketai, fysika, sto source code
>> ths baltoxionokotas(tm). Opws kai ka8e kalo baltoxionokotofeature, den
>> douleyei apo tote poy o OTE apofasise na kanei ena minor change sthn HTML tou.
>>
>> sub getpersonbyphone {
>>          my ($phone)=@_;
>>
>>          if (length($phone)!=10) {
>>                  return("malakia, ola ta thlefwna einai 10pshfia");
>> [...]
> BAWHAHAHAHAHAHAHA...
> Na sai kala mou eftiakses to kefi pourno pourno!
>
> <flamebait>
>   9 spaces gia indentation tis subroutine???
>   E pou na xoresn 5 akoma levels manari m' ?
> </flamebait>

O programmatismos, agaphte, einai ekfrastiko meso. To indentation einai
ry8mismeno etsi wste na sxhmatizei oksies gwnies, oi opoies ere8izoun to
mati kai prokaloun to endiaferon tou anagnwsth.

> <flamebait2>
>  76 grammes se Perl?
>  Mallon grafete se ligoteres se PHP...
> </flamebait2>

O programmatismos, agaphte, einai ekfrastiko meso. Kai h litothta kai o
ekfrastikos ploutos exoun 8esh ston programmatismo, analoga me to
synais8hmatiko apotelesma pou 8eleis na metadwseis ston anagnwsth. Sygkrine
tous 15962 stixous ths Iliadas, me to parakatw, nohmatika entelws
antistoixo, haiku :

"Meta ton polemo,
  gyrise spiti.
  O skylos psofhse."

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE