Image backup

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu May 24 11:53:43 EEST 2007

Στις 24/05/2007, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:15 ο/η Harris Kosmidhs έγραψε:
> Ψάχνω για κάποιο πρόγραμμα που να κάνει image backup όλο τον δίσκο
> (ανεξαρτήτως αν ειναι linux η windows το OS).
>
> Στη δουλειά χρησιμοποιούν το acronis (απΆ οτι μου είπαν είναι linux
> based αν και δεν το έχω ψάξει, ούτε και μου φάνηκε απο το interface
> του). Ένα boot cd το οποίο βλέπει τα partition σου και SMB shared
> δίσκους στο δίκτυο. Επίσης σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις backup και
> να σου κάνει split το image σε καθορισμένο μέγεθος.
>
> Αλλά καθώς το θέλω για το PC ενος φίλου (ο οποίος είναι άσχετος απο Η/Υ
> και έχει ένα καλοφτιαγμένο σύστημα με win + άπειρα μουσικά προγράματα)
> [...]

Ρίξε μια ματιά στο Trinity Rescue Kit
http://trinityhome.org/Home/index.php?wpid=1&front_id=12
Δεν το έχω δοκιμάσει σε sata, αλλά έτσι κι αλλιώς μικρό είναι... δε χάνεις
τίποτα να το δεις. Περιέχει partimage, sfdisk, netcat κλπ.

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html