Ελληνικά στο Wine

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue May 22 18:59:20 EEST 2007

On Tue, 2007-05-22 at 08:32 +0300, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * George Notaras [2007-05-12 19:50]:

> Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, είχα αρκετές μέρες να διαβάσω
> την LGU.

Κανένα πρόβλημα. Απεναντίας, εγώ σ'ευχαριστώ για όλες αυτές τις
πληροφορίες. :)

>  Λοιπόν, το πιο εύκολο είναι να ψάξεις μέσα στο log για γραμμές
> που λένε OpenFontFile, και μετά να πας λίγες γραμμές πίσω, εκεί που λέει
> WineEngCreateFontInstance. Για παράδειγμα, τρέχοντας το WhitePagesDirect
> όπως παραπάνω...

[...]

> Ελπίζω να βοήθησα. Πάντως κάποιος πρέπει να πάει και να προσθέσει
> ελληνικά στις γραμματοσειρές του Wine, στις bitmap δεν είναι δύσκολο.
> Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο πρόβλημα το έχει αντιμετωπίσει πολύς κόσμος
> και είναι κρίμα.

Δεν έπαιξε, αλλά σίγουρα βοήθησες πάρα πολύ στο πώς θα πρέπει να το
ψάξω. Ίσως να έχεις κάνει και κάποιες άλλες αλλαγές τις οποίες δεν έχω
κάνει εγώ ή μπορεί εγώ να έχω κάνει κάτι άλλο. Με την πρώτη ευκαιρία θα
το ξανακοιτάξω πιο αναλυτικά σε καθαρό wine installation.

> Α, και κάτι που σκέφτηκα: αυτό που κάνει το WhitePagesDirect είναι πολύ
> χρήσιμο, και πρέπει να γίνεται πολύ εύκολα με κάποιο σκριπτάκι. Θα το
> κοιτάξω...

Όντως ένα τέτοιο σκριπτάκι θα ήταν ό,τι πρέπει!