xkb options - kde

DJ Art djart at linux.gr
Mon May 21 01:31:26 EEST 2007

On Sunday 20 May 2007, Άλκης Αργυρόπουλος wrote:

> Τι εννοείς "δεν έχει παίξει ποτέ";  Έχω δύο installations kubuntu
> 7.04 (σε desktop & laptop) και παίζει και στα δύο η αλλαγή γλώσσας με
> alt-shift. (επίσης παίζει και το σύμβολο του euro που παλιότερα είχα
> φάει αρκετές ώρες ψάχνοντας)
> /Άλκης

Παίδες, διαβάστε και 2 αράδες, δεν κάνει κακό:
http://members.hellug.gr/djart/grlinux-6.html

"ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αν είναι ενεργοποιημένες οι ρυθμίσεις του kxkb, τότε αυτές
υπερισχύουν έναντι οποιωνδήποτε άλλων ρυθμίσεων που υπάρχουν
στο /etc/X11/xorg.conf. Για να ισχύουν οι τελευταίες, θα πρέπει πρώτα
να απενεργοποιήσετε το kxkb μέσω του Κέντρου Ελέγχου του KDE."

Αυτό για ένα Kubuntu, σημαίνει 2 πράγματα:

1) Αν επιλέξεις ελληνικά κατά την εγκατάσταση, όλα παίζουν ρολόι με Alt
+ Shift (= XKB X.org way), απλώς δεν υπάρχει πουθενά καμιά σημαιούλα.
Αν θες σημαία, βάζεις το kkbswitch

2) Αν αγγίξεις τις ρυθμίσεις στο Control Center του KDE, τίθεται σε
λειτουργία το σύστημα του KDE (=KXKB), το οποίο όπως γράφω και παραπάνω
υπερισχύει του XKB. Το σύστημα του KDE δεν υποστηρίζει Alt+Shift. Για
να έχεις Alt+Shift πρέπει να ξηλώσεις τις ρυθμίσεις από το Control
Center και για σημαία πρέπει να βάλεις ένα 3rd party application.

Το 2) ισχύει ανεξαρτήτως διανομής.

Το gnome δεν έχει δικό του υποσύστημα, απλά χρησιμοποιεί το XKB, οπότε
όλα του τα applets είναι frontend για το XKB, απλά τα πράγματα.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?