xkb options - kde

Άλκης Αργυρόπουλος aaalex at ath.forthnet.gr
Sun May 20 13:23:17 EEST 2007

On Sunday 20 May 2007 1:02:02 pm Stelios A. wrote:
> Καλημερίζω τη λίστα,
>
> Έπειτα από αρκετό καιρό έκανα μια εγκατάσταση KDE στον υπολογιστή μου
> και δεν λέει να δουλέψει με τίποτα το switch της γλώσσας.
>
> Έχω ρυθμίσει μέσα από το KDE Control Module το xkb options με alt +
> shift αλλά δεν δουλεύει παρά μόνο εάν κάνω click στο applet.
> Στο gnome δουλεύει κανονικά.
>
> Έχω προσθέσει επίσης στο xorg.conf:
>
> Section "InputDevice"
>      Identifier     "Generic Keyboard"
>      Driver         "kbd"
>      Option         "CoreKeyboard"
>      Option         "XkbRules" "xorg"
> [...]
Καλημέρα,

O τρόπος που έχω βρει ότι δουλεύει στο KDE είναι να βάλεις τα ελληνικά ΚΑΙ να
βγάλεις τα αγγλικά, αλλά στα options του ελληνικού layout επιλέγεις "include
latin layout" (δες το screenshot)

Το "κακό" με τη λύση αυτή, είναι ότι τα Χ ξεκινάνε με ελληνικό πληκτρολόγιο.
(Δεν έχω βρει πως δηλώνεις ότι θέλεις το default να είναι το latin)

Φιλικά,
/Άλκης