[NOT-solved] Πρόβλημα με shutdown/reboot

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun May 20 10:20:03 EEST 2007

On 2007-05-20 09:50, rouvas at di.uoa.gr wrote:
> Αρχίζει και βγαίνει και μία άκρη...
>
> Ποια είναι *ακριβώς* η διαφορά μεταξύ των
>
> halt
> shutdown -h now
> poweroff
> κλείσιμο με το κουμπί
>
> ρωτάω γιατί με τις δύο πρώτες δεν κλείνει, ενώ με τους δύο τελευταίους
> τρόπους κλείνει κανονικά.
>
> Μετά από αυτό θα πάμε και στο reboot...

Θα πρέπει, λογικά, να κοιτάξεις το source, αλλά είμαι σίγουρος ότι
υπάρχει διαφορά μεταξύ των halt & shutdown.

Δεν είναι τόσο πολύ σχετικό με το Linux, αλλά επειδή έχει πλάκα το
function που στέλνει τα signals, σου προτείνω μια βόλτα από το URL:

http://cvsweb.freebsd.org/src/sbin/shutdown/shutdown.c

Ψάξε για την function με το λέξη 'dog' στο όνομά της.

/me puts his FreeBSD hat off and runs :)