προβλημα με εξωτερικού usb δίσκους

Panos DEMIRIS d7panic at eexi.gr
Wed May 16 08:06:09 EEST 2007

John T. Margaritopoulos wrote:
> Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο εξής πρόβλημα.
>
> Πρόσφατα, εγκατέστησα το Ubuntu 7.04, και μου παρουσιάζεται το εξής
> πρόβλημα. Οι δυο εξωτερικοί δίσκοι που έχω, αποσυνδέονται κυρίως όταν
> ανοίγω κάποιο πρόγραμμα. Εμφανίζεται το μήνυμα "Unsafe device
> removed", εξαφανίζονται τα εικονίδια από την επιφάνεια εργασίας μετά
> εμφανίζονται ξανά και αυτό συμβαίνει αρκετές φορές. Στην καλύτερη
> περίπτωση πρόβλημα σταματάει ή στην χειρότερη κάνω επανεκκίνηση. Το
> πρόβλημα συνεχίζεται βέβαια. Έχω κάνει 3 φορές εγκατάσταση (καθαρή)
> του λειτουργικού, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Έχει κάποιος κάποια ιδέα
> [...]
Εχω παρόμοιο πρόβλημα με εξωτερικό δίσκο που δεν αναγνωρίζεται αμέσως σε
P4 με M/B SOLTEK αλλά θέλει unplug \ή επανεκκίνηση
To πρόβλημα εμφανίζεται :
σε καρφωτή PCI USB 2.0 κάρτα
σε πολλά kernel 2.6.18 + και
σε 2 μηχανήματα .
Εχω σε όλα Slackware 11.0

επίσης προβλημά είναι σε εξωτερικά DVD Writers όπου με το που
αναγνωρίζονται βγάζει error 71 ή 110 (απ΄'οτι θυμάμαι ) και τα κάνει
disconnect .
 έχω γκουγκλάρει αλλά δεν βρήκα λύση .
Εχω αποκτήσει την πεποίθηση ότι φταίνε οι καρφωτές PCI καθώς σε νέο
μηχάνημα με dual core κ' usb στο M/B
αναγνωρίζει και τον εξωτερικο δίσκο και τα dvd writers .
Ισως είναι bug του πυρήνα για τις καρφωτές ή η ποιότητα των καρφωτών
Πάντως τα stickakia τα αναγνωρίζει πάντα .
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη