προβλημα με εξωτερικού usb δίσκους

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Tue May 15 15:20:33 EEST 2007

Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο εξής πρόβλημα.

Πρόσφατα, εγκατέστησα το Ubuntu 7.04, και μου παρουσιάζεται το εξής
πρόβλημα. Οι δυο εξωτερικοί δίσκοι που έχω, αποσυνδέονται κυρίως όταν
ανοίγω κάποιο πρόγραμμα. Εμφανίζεται το μήνυμα "Unsafe device removed",
εξαφανίζονται τα εικονίδια από την επιφάνεια εργασίας μετά εμφανίζονται
ξανά και αυτό συμβαίνει αρκετές φορές. Στην καλύτερη περίπτωση πρόβλημα
σταματάει ή στην χειρότερη κάνω επανεκκίνηση. Το πρόβλημα συνεχίζεται
βέβαια. Έχω κάνει 3 φορές εγκατάσταση (καθαρή) του λειτουργικού, αλλά το
πρόβλημα παραμένει. Έχει κάποιος κάποια ιδέα προς τα που να ψάξω, αλλιώς
μάλλον θα πρέπει να αφήσω αυτή τη διανομή. Να σημειώσω ότι χρησιμοποιώ
το εναλλακτικό CD εγκατάστασης και ότι οι σκληροί δίσκοι δουλεύουν
κανονικά σε άλλο λειτουργικό.

Επίσης, σε καμιά περίπτωση δεν έχω όλες τι δυνατές επιλογές (3-4
εμφανίζονται) για την ανάλυση της οθόνης (20'', TFT, Belina 2025) .

Dr. John T. Margaritopoulos
Dimarchou Georgiafou 289,
38222 Volos, Magnesia, Greece
email: johnmargaritopoulos at yahoo.com