MySQL kai character set

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Mon May 14 22:27:09 EEST 2007

On 5/14/07, Nikos Kanellopoulos <kanellopoulos.nikos at gmail.com> wrote:
> Μάλλον τα έκανα λίγο θάλασσα.
>
> Ας τα πάρουμε από την αρχή. Όταν ξεκίνησα μια βάση mysql, δεν πείραξα
> το character set, οπότε χρησιμοποιήθηκε το default latin1. Τα δεδομένα
> που έβαζα ήταν iso-8859-7.  Δεν είμαι σίγουρος, αλλά φαίνεται πως το
> latin1 είναι 8-bit, οπότε δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα. Εκτός ίσως
> από το collation, που το ανακάλυψα πρόσφατα.
>
> Τώρα όμως ήρθε η ώρα να κάνω καταχώρηση σε utf8. Χμμ. Κάνοντας ALTER
> TABLE, ο πίνακας δηλώνει πλέον UTF8 αλλά οι varchar κολώνες παραμένουν
> latin1. ¶ψογα. Αλλά και να πετύχαινε η μετατροπή, η mysql δεν γνωρίζει
> [...]

Εξαρτάται τί ορίζεις ως οδυνηρή. Το πιο καλό που μπορείς να κάνεις
είναι μέσω του iconv (έχει πολύ καλό man page) να μετατρέψεις σε UTF-8
τα ISO δεδομένα και να τελειώνεις μια και καλή. Το μέλλον είναι σε
UTF-8, οπότε είτε αργά είτε γρήγορα, είναι καλύτερα να τελειώνεις με
αυτή την ιστορία.

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656