Wine question

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat May 12 19:20:06 EEST 2007

On Sat, 2007-05-12 at 15:30 +0100, Lysimachos Zografos wrote:
> Καλησπερα,
>
> Προσπαθησα να κανω install το Joost (www.joost.com) με wine. Το
> installation κυλαει κανονικα αλλα δεν μπορω να τρεξω το app γιατι ζηταει
> windows XP. Τι πρεπει να ρυθμισω? (Το ιδιο προβλημα μου ειχε τυχει και
> προσπαθωντας να εγκαταστησω το Mixmeister, το οποιο ειναι ο μονος λογος
> που εχω ακομα dual boot σε ενα laptop)
> Ευχαριστω,
> Λ.

Αν αφιέρωνες 1-2 λεπτά στο site τους, θα ανακάλυπτες το forum τους ;)

Κάπου εκεί στο section http://www.joost.com/forums/f/other-platforms/
αναφέρει κάτι για κάποιο επικείμενο linux version. Κάπου εκεί μέσα
υπάρχει ένα λινκ για ένα howto για το wine+joost:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=438543 το οποίο, όπως βλέπω και
από τα σχόλια, είναι ό,τι πρέπει για να χάσει κανείς ένα ολόκληρο
Σαββατιάτικο απόγευμα :)

Φαίνεται ενδιαφέρον, αλλά όταν με το καλό κυκλοφορήσουν την linux έκδοση
και αφήσουν κατά μέρος τα invitations, τότε ίσως του ξαναρίξω μια ματιά.