nomika themata

Elena Spiropoulou elena at eexi.gr
Fri May 11 20:45:23 EEST 2007

Αγαπητοί,

καταρχήν ζητώ συγγνώμη από όσους πήραν το μήνυμά μου περισσότερες
φορές, απλώς ήθελα να ενημερώσω όλους όσοι μπορεί να ενδιαφέρονται:

Πρόσφατα έγινε μια νέα και "επίσημη" μετάφραση των αδειών gpl και
lgpl στο πλαίσιο των εργασιών του GRNET, όπως πολλοί γνωρίζετε.
(Στοιχεία περισσότερα μπορείτε να βρείτε στο site του e-business
forum.gr (κύκλος εργασίας Ι3).)

Οι δύο νέες ελληνοποιημένες άδειες είναι διαθέσιμες από το site του
ebusiness forum εδώ: http://www.ebusinessforum.gr/teams/teamsall/view/
inner/index.php?language=el&ctn=97&moduleid=9&label=3672

αλλά και από το νέο site της ΕΕΧΙ: http://www.eexi.gr/index.php?
q=node/14,  μαζί με Οδηγό Χρήσης και Συμβουλές για Χρήστες και
Διανομείς Κώδικα Υπαγόμενου στην GPL.
Οι συμβουλές αποτελούν μετάφραση του αντίστοιχου κειμένου του FSF
Europe.

Αρχής γενομένης από αυτήν την εργασία, διατηρώ μια ανοιχτή
επικοινωνία με το FSF Europe και κυρίως την νομική του ομάδα, όπου
αντιμετωπίζονται ποικίλα ζητήματα σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό,
π.χ. ζητήματα παραβιάσεων, θεωρητικές συζητήσεις γύρω από τις άδειες
και τις μελλοντικές μορφές τους, νομικά θέματα, και ό,τι άλλο
προκύπτει σχετικά.

Θα ήθελα επομένως να σας γνωρίσω, ότι είμαι στην διάθεσή σας για
οποιοδήποτε θέμα προκύπτει σχετικά  και κρίνετε σκόπιμο να συζητηθεί
ή μεταφερθεί ευρύτερα στην κοινότητα (ιδιαίτερα τα νομικής φύσεως
φυσικά).

Χαιρετώ,

Έλενα Αλκ. Σπυροπούλου
Δικηγόρος,
Ν.Σ. Ένωσης Ελλήνων Χρηστών Internet (EEXI)

Χαρ.Τρικούπη 64, Αθήνα 10680
τηλ.  2103633650
κιν. τηλ. 6972691386
φαξ  2103633107