Re: Certificates (was Re: Fwd: Είχατε δίκιο ....)

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Fri May 11 00:36:12 EEST 2007

Θοδωρής Λύτρας είπε:
>Εγώ για παράδειγμα εμπιστεύομαι 100% όχι την VeriSign αλλά τον φίλο μου τον
>elkosmas, που μου έχει δώσει το public key του χέρι με χέρι σε φλασάκι και
>ξέρω σίγουρα οτι είναι δικό του. Έτσι όποιος θέλει να τον εμπιστευτώ εγώ οτι
>είναι όντως αυτός που δηλώνει, δεν έχει παρά να συναντήσει τον elkosmas
>face-to-face, να του δώσει το public key του ώστε εκείνος να το υπογράψει,
>και να το ποστάρει στο internet υπογεγραμμένο. H υπογραφή αυτή είναι το
>λεγόμενο certificate.
>Τελευταία φορά που έλεγξα ο elkosmas χρέωνε το ποσό των €0 ανά χορηγηθέν
> [...]

Δεν έχεις υπολογίσει τα άπειρα κεράσματα, την φιλοξενία στα Γιάννενα
και την Σκόπελο, κτλ κτλ

Αλέξανδρος Κόσιαρης είπε:

> [...]
>x509 αρχιτεκτονική για αυτό.
>
>Το OpenPGP είναι επίσης ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας που τοποθετείται
>όμως στο Application Layer με δυνατότητα να διασφαλίσει τα ίδια πράγματα
>αλλά χρησιμοποιώντας ένα PGP web of trust.
>
>Ο elkosmas υποστηρίζει OpenPGP ή x509 αρχιτεκτονική; Ουδεμία σχέση έχει
>η μία με την άλλη. Εάν προσφέρει OpenPGP η υπογραφή του είναι παντελώς
>άχρηστη για προγράμματα που δεν καταλαβαίνουν OpenPGP, όπως οι
>περισσότεροι mailers εάν δεν βάλεις ειδικό plugin, το SSL/TLS layer και
>όλες οι εφαρμογές που βασίζονται σε αυτό, όπως HTTPS, IMAPS, POPS και

O elkosmas (εγώ είμαι αυτός) δεν ξέρει πολλά από κρυπτογράφηση ούτε
έχει στήσει servers και άλλες υπηρεσίες.

Γιώργος Κεραμίδας έγραψε:
>Επειδή ο elkosmas του έδωσε χέρι με χέρι την επαγγελματική του κάρτα που
>λέει το fingerprint, μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να τον «ψαρώσεις».

Φαντάζομαι τον υποδιευθυντή μου να κοιτά επαγγελματική κάρτα μου με το
fingerprint και να λέω "Ρε Λευτέρη τι γράμματα είναι αυτά, πάλι
προσπαθείς να με μπερδέψεις?"

--
http://elkosmas.gr