Re: όποιον host και αν σκανάρω βλέπω 5190/tcp open!

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed May 9 23:49:20 EEST 2007

On 5/8/07, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> Είμαι στο γραφείο και σκανάρω με nmap το PC στο σπίτι και βλέπω δήθεν
> μια ανοιχτή tcp port 5190. [...]
> σκανάρω ένα άλλο PC: τα ίδια (port 5190/tcp open).
> Χμμ... περίεργο. Σκανάρω το 1.2.3.4 ... port 5190/tcp open

το ADSL router μου είναι US Robotics 9701, τρέχει
linux+pppd+iptables+... + ένα πρόγραμμα ονόματι ReAim[1]. Αυτό το
τελευταίο είναι που προκαλεί το παράδοξο φαινόμενο.

________________
ΥΓ: Παρόλο που φαντάστηκα πολύ νωρίς πως έφταιγε το router δεν θα
ανακάλυπτα τι είχε συμβεί αν δεν προέκυπτε μία αναπάντεχη σύμπτωση: το
router κολλάει από σήμερα συνεχώς. Έτσι αναγκάστηκα να ψάξω εις βάθος
την λειτουργία του και ανακάλυψα το reaim. Δεν έλυσα το πρόβλημα με τα
κολλήματα (αν και μάλλον έχει να κάνει με την ζέστη) αλλά μπορώ να
περιμένω για μια καλή σύμπτωση :-P

[1]  ReAIM is a compact transparent proxy designed to be run on or
behind a Linux IPTables based firewall. When run behind a simple
address-translating firewall, the current AIM client software does not
allow direct-connections between users to work. AIM requires
direct-connections for file and image transfers. [...] The proxy
expects to receive redirected AIM and MSN messages on ports 5190