Γιατί ένας BSD friendly user να μη χρησιμοποιήσει BSD αλλά Slackware; (was: Re: provlima se Ubuntu)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 7 14:24:26 EEST 2007

On 2007-05-07 14:12, Thanos Kyritsis <djart at linux.gr> wrote:
> On Monday 07 May 2007, Giorgos Keramidas wrote:

[snip DJ-art FUD αυτή τη φορά]

> Εδώ δε σε πιάνω. Τί πρόβλημα έχεις με το configure του diffutils ??

Το πρόβλημα είναι ότι ένας 'end user' δεν πρέπει να ξέρει τι είναι το
`configure'.  Κι εδώ αν θες μπορείς να χτυπιέσαι όσο θέλεις, αλλά δε
μπορείς να πείσεις κανέναν ότι κανένας Slackware user δε χρειάζεται ποτέ
να μάθει για τις «ενδιαφέρουσες» διαστροφές των developers του autoconf,
του automake και του libtool.

> http://slackware.osuosl.org/slackware-current/source/ap/diffutils/diffutils.SlackBuild
> Εγώ μια χαρά το κόβω ...

Κι εγώ μια χαρά κόβω το:

    # pkgadd -r diffutils

Δε συγκρίνεται νομίζω μια εντολή 30 χαρακτήρων στη χειρότερη, με ένα
μάτσο custom shell scripts των 50-60 γραμμών το καθένα.

> Άσε που ναι, οι BSD users ίσως πρέπει να αγωνιούν ΚΑΙ για το
> diffutils, εμείς απλά το εγκαθιστούμε με installpkg diffutils-ΤΑΔΕ

Βλ. παραπάνω :P