Γιατί ένας Slackware user να χρησιμοποιήσει BSD;

Giannis Karampas jonny_b at hellug.gr
Mon May 7 02:11:10 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Σωστός.  Το αρχικό post ήταν επίτηδες μαρκαρισμένο με <flamebait> tags,
> γιατί δεν είναι 100% «σοβαρό» :)

> Πέρα από την πλάκα του αρχικού post, δεν είναι πολύ κακό αυτό που
> γράφεις παραπάνω:
>
>     To slackware me volevei, sto slackware prospathw na mathw
>     perissotera gia to linux kovontas kai ravontas
>
> [-- πιο-σοβαρή-απάντηση από την προηγούμενη --]
>
> Το Slackware ήταν, την περίοδο 1994-1999 περίπου, και το δικό μου
> αγαπημένο distribution.  Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να στήσεις ένα
> μινιμαλιστικό Linux, όπως ένα Slackware με ελάχιστα πακέτα από το βασικό
> [...]
Koitakse na deis, to keimeno sou einai wraio kai isws na aksizei na
asxolithw me BSD kai isws na mou arese kai kalytera apo to slack.
Par'ola afta, afti ti stigmi pou milame exw ena systima eksairetika
aksiopisto, taxytato kai sta metra mou. Ti kalytero logo loipon mporei
kapoios na mou dwsei gia na to allaksw? Afou exei o,ti xreiazomai....
Kai to gegonos oti sto slackware project einai enas patrick enw sto BSD
posa atoma pou palevoun edw kai tosa xronia den mou leei kati. Kai i
microsoft exei polla xronia stin plati tis alla afto den simainei oti
afto pou dinei mporw EGW na to apokalesw leitourgiko systima me oli ti
simasia tis leksis(kati pou ypostiriza prin kan mathw oti yparxei kai to
linux)

Afto pou thelw na pw einai oti to "kalo" leitourgiko systima einai to
"diko mou" leitourgiko to opoio to epeleksa egw gia na kalipsei tis
dikes mou anages. Tis kalyptei? Special! Edw tha meinw mexri na vgei mia
ekdosi slackware pou na min mporei pleon na antiproswpefsei tis anages
mou. To BSD einai to diko sou leitourgiko,antiproswpevei tis dikes sou
anages kai o,ti kai na sou pw egw den prokeitai na se peisw na to
allakseis giati ekei tin vrikes.

Opote kataligoume pali sto idio symperasma: Yparxoun polla leitourgika?
To zitima einai ypokeimeniko. Egw pantreftika ton piguino me tin pipa
kai esu ton diavolako tou BSD..... Mporei mia mera na antallaksoume
gomenes....(tis binary gomenes ennoeitai...)

Giannis Karampas