Αγγλικό μενού... (SOLVED) / ελληνικός ορθογράφος για kmail (SOLVED)/ spellcheck σε δύο γλώσσες sto kmail?

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sun May 6 23:55:44 EEST 2007

Στις 06/05/2007, ημέρα Κυριακή και ώρα 21:51 ο/η Blekos Ilias έγραψε:
> Το spell check έπαιξε, μήπως γνωρίζεις εαν υπάρχει δυνατότητα να γίνεται
> έλεγχος σε όποια γλώσσα και να γράφεις αυτόματα (όπως πχ στο Openoffice)

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να φτιάξεις δύο
ταυτότητες, για την ίδια διεύθυνση email (για τον ίδιο λογαριασμό δηλαδή),
και να ρυθμίσεις τον έναν να χρησιμοποιεί ελληνικό λεξικό, ελληνική υπογραφή
κλπ. και τον άλλο να χρησιμοποιεί το αντίστοιχα αγγλικά. Δεν είναι ακριβώς
αυτό που θες, αλλά είναι το καλύτερο δυνατό :)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html