Re: ΒΟΗΘΕΙΑ: wireless PC card WG511T δεν δουλεύει σε debian etch

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Sun May 6 23:57:08 EEST 2007

On 5/6/07, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:
> On Sun, 2007-05-06 at 15:08 +0300, nikos roussos wrote:
> [...]
>
> [...]
> Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνουν τα πάντα free software έτσι απλά από τη
> μία μέρα στην άλλη για εκατομμύρια λόγους. Μέχρι τότε, υπάρχουν κάποιοι
> που θα ήθελαν απλά να κάνουν τη δουλειά τους στο pc τους αντί να
> αμπελοφιλοσοφούν.

 - Μπορείς να διαφωνείς σε μερικά ή ακόμα και πολλά πράγματα με τον
Stallman αλλά το να  το να χαρακτηρίζεις αμπελοφιλοσοφίες τις απόψεις
του είναι τουλάχιστον αφελής κρητική.

 - (sidenote: Γιατί ο κόσμος θεωρεί τόσο εύλογο ότι το να κάνεις την
δουλειά σου και το να φιλοσοφείς είναι διαμετρικά αντίθετα?)

 - Υπενθύμιση: αν "_απλά_ θες να κάνεις τη δουλειά σου / παίξεις τα
παιχνίδια σου / δεις τα DVD σου / ακούσεις τα mp3 σου / κτλ" γιατί να
παιδεύεσαι με το Linux? www.microsoft.com. (windows) www.aple.com
(unix)