=?iso-8859-7?Q?Re:_=C3=E9=E1=F4=DF_=DD=ED=E1=F2_Slackware_user_=ED=E1_=F7=F1=E7=F3=E9=EC=EF=F0=EF=E9=DE=F3=E5=E9_BSD; _(was:_Re:_provlima_se_Ubuntu)?=

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Sun May 6 23:01:55 EEST 2007

> Κι όμως.  Τώρα το έγραψα.  Είμαι σε ένα net-cafe και περιμένω ένα φίλο
> να τελειώσει από τη δουλειά, οπότε όσο τον περιμένω πρόλαβα και
> διάβασα τα σημερινά commit email και να γράψω αυτό που είδες.

Φίλε μου είσα ταλέντο!

Λοιπόν, μέχρι να έρθει ο φίλος σου, πάρε μερικές ιδέες για δοκίμια:

1) Συγκριτική παρουσίαση C/C++ και Java/C# για application programming

2) Με την χρήση ειδικών interfaces, είναι δυνατή η αποθήκευση τοπικών
δεδομένων για εφαρμογές που εκτελούνται στον browser. Σε συνδυασμός με την
έλευση των διαφόρων AJAX toolkits, ο browser είναι σε θέση να αποτελέσει
τον κοινό παρανομαστή για την ανάπτυξη εφαρμογών; Αναπτύξτε τις θέσεις σας
και συγκρίνετε με συναφής RIA προσεγγίσεις (όπως flash, Adobe Apollo, XUL,
κλπ). Στην μελέτη σας, συμπεριλάβετε τις δυνατότητες που δίνουν τα
web-services interfaces για τοπικές εφαρμογές που όμως βασίζονται σε
απομακρυσμένους εξυπηρέτες.

3) Τελευταίως, υπάρχει προβληματισμός για το μέλλον των filesystems στον
χώρο του ΛΑΚ. Νομίζετε ότι προσπάθειες τύπου ZFS που προέρχονται από
αυτηρότερες δομές (SUN) είναι σε καλύτερη θέση να εκμεταλλευτούν τις
προόδους του υλικού απ'ότι οι αντίστοιχες (ext3, ext4) του χώρου ΛΑΚ;

4) Τα παιχνίδια και ο ρόλος τους στην εξάπλωση λειτουργικών συστημάτων.
Αναπτύξτε συνποτικά τις θέσεις σας και συγκρίνετε τους τα πλεονεκτήματα
και μειονεκτήματα για τους χρήστες σε σχέση με την πληρότητα υποστήριξης
των παιχνιδιών στις πλατφόρμες Windows, Unix και Mac.

Για τα ανωτέρω θέματα, έχετε χρόνο 2 ώρες στη διάθεσή σας.

Τα θέματα είναι ισοδύναμα.

Καλή επιτυχία!

-Στάθης

ΥΓ: Δεν θα περάσει κανένας να σας λύσεις τυχόν απορίες ή έρωτήσεις.