ΒΟΗΘΕΙΑ: wireless PC card WG511T δεν δουλεύει σε debian etch

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun May 6 21:08:13 EEST 2007

On Sun, 2007-05-06 at 15:08 +0300, nikos roussos wrote:

> βέβαια απ' το λίγο που έχω ασχοληθεί, έχω την εντύπωση πςω στη
> συγκεκριμένη περίπτωση o stallman έχει δίκιο

Από την άλλη, τα μερικά εκατομμύρια χρηστών Ubuntu δεν *νοείται* να
έχουν άδικο!

Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνουν τα πάντα free software έτσι απλά από τη
μία μέρα στην άλλη για εκατομμύρια λόγους. Μέχρι τότε, υπάρχουν κάποιοι
που θα ήθελαν απλά να κάνουν τη δουλειά τους στο pc τους αντί να
αμπελοφιλοσοφούν. Είμαι σίγουρος ότι μπορεί να βρεθεί μια λύση.