provlima se Ubuntu

Giannis Karampas jonny_b at hellug.gr
Sun May 6 19:10:58 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> [...]

Apo tin stigmi pou yparxoun toses dianomes ekei eksw to ti dianomi
doulevei o kathenas einai ypokeimeniko, kathws kathe mia exei ta
pronomia tis kai ta ellatwmata tis opote dialegeis ti sou tairiazei. Me
tin idia skepsi giati na mi valw ubuntu pantou kai na ta vrw ola etoima?
I mipws debian,fedora i kai na gyrisw pisw sta windows stin teliki? To
slackware me volevei, sto slackware prospathw na mathw perissotera gia
to linux kovontas kai ravontas, to slackware tha doulepsw. Den exw vrei
akoma logo na kanw migration kapou allou opote giati na valw BSD?....

Giannis Karampas.