ΒΟΗΘΕΙΑ: wireless PC card WG511T δεν δουλεύει σε debian etch

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun May 6 14:19:20 EEST 2007

On Sun, 2007-05-06 at 10:51 +0300, Spiros Bolis wrote:

> antirrhseis toy stallman gia to "free" poy egrafe toylaxiston mexri kai
> to 6.06 sto braki toy CD (kapoy malista yphrxe kai mia fwtografia me
> tis diorthwseis me stylo kata-Stallman toy lektikoy)

θα πρέπει επομένως να παίρνουμε την έγκριση των RMS κ' ΣΙΑ προκειμένου
να προσδώσουμε τον χαρακτηρισμό "free" σε κάτι που γράψαμε και
διανέμουμε κάτω από τους όρους της ελεύθερης άδειάς τους. Από την άλλη,
θα πρέπει να έχουμε την έγκριση της MS για να διανέμουμε ελεύθερο
λογισμικό (βλ. Novell, Samsung).

Οι κτητικές τάσεις ορισμένων προς πράγματα, που και αντικειμενικά και με
το νόμο δεν τους ανήκουν, θα πρέπει να βάζουν κάποιον σε σκέψεις, διότι
δύο πράγματα μπορεί να σημαίνουν: είτε κάποιος "την έχει
ακούσει" (αγρίως) είτε κάποιος υποτιμά τη νοημοσύνη των υπολοίπων
(επίσης αγρίως).

ΥΓ: αυτό δεν είναι απάντηση στο Σπύρο, αλλά ένα γενικότερο σχόλιο με μια
δόση αηδίας για όσα παίρνει το μάτι μου αυτόν τον καιρό στα software
news.

ΥΓ2: αν και δεν είμαι χρήστης Ubuntu, το εκτιμώ αφάνταστα. Καμία άλλη
διανομή τα τελευταία χρόνια (από όσες γνωρίζω) δεν έδειξε ότι έχει τη
δυνατότητα να αποκτήσει την απαραίτητη δυναμική προκειμένου το Linux
desktop να αρχίσει να περνάει από τη θεωρία στην πράξη. Το Ubuntu, από
τη στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε, αγκαλιάστηκε ζεστά από όλο τον κόσμο
επειδή έπεισε ότι μπορεί να τα καταφέρει. Σιγά-σιγά αυτό το αποδεικνύει
και έμπρακτα.