csh

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri May 4 14:56:42 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Η μόνη Σωστή(ΤΜ) λύση είναι να σταματήσεις να γράφεις scripts με
> τη μαλακία που έφτιαξε ο Bill Joy για να δοκιμάσει το job control
> στο BSD UNIX.
>
> http://www.faqs.org/faqs/unix-faq/shell/csh-whynot/
Και η μόνιμη απορία μου: Γιατί στο FreeBSD default shell του root το tcsh ?

> Το POSIX sh(1) είναι πανέμορφο shell και έχει πολύ πιο προβλέψιμο
> χειρισμό των quoted τιμών.
>
> Δοκίμασέ το.  Θα με θυμηθείς στο μέλλον και δε θα σου έρχονται
> βρισίδια στο νου επειδή το csh έκανε expand το λάθος 'μαγικό'
> χαρακτήρα στο λάθος string μέσα στο script σου.

Βέβαια θα σου έρχονται τρελά βρισίδια στο νου όποτε κάτι που δουλεύει
υπέροχα στο non-POSIX bash δεν δουλεύει ούτε κατά διάνοια στο POSIX sh
και θα τρως τη ζωή σου να κάνεις port αυτό το υπέροχο scriptaki που
δουλεύει τέλεια αλλού να δουλέψει με το sh.

Εδώ POSIX σημαίνει: Portable non-Operating Shell Inhibiting all eXtra
functionality.

where eXtra = everything except variables.

Bash-ize everything!!!!

Ουφ... έριξα και εγώ μία φορά το μπινελίκι μου δημόσια επί του θέματος
και ηρέμησα....

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074