Re: αορατη processes

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Fri Mar 30 18:37:07 EEST 2007

On 3/30/07, makarigakis dimitrios <iapetos at yahoo.com> wrote:
> Εκτος των οσων εχω μαθει τοσα χρονια χρονια απο αυτην εδω την λιστα
> σημερα εμαθα επιτελους οτι κολλαω ενσημα και στο Δημοσιο, ευτυχως γιατι
> με την συνταξην που υπολογιζα οτι θα επαιρνα απο το ΙΚΑ θα πεθαινα απο
> την πεινα.
> Οσον αφορα το θεμα, ουτε το wine τρεχει στα processes οταν περνω το
> μηνυμα οτι υπαρχει ενεργο μTorrent,αρα το προβλημα δεν οφειλεται στο
> wine,ειναι πρoβλημα του ubuntu.
> Τελος για το "kapws" το σχετικο με την χρηση του wine πιστευτε οτι ειναι
> αιρετικοι οι χρηστες του? Αν ναι γιατι περιλαμβανεται σε ολες τις
> [...]

Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω, αλλά σύνταξη από το Δημόσιο δε θα
πάρεις. Προφανώς, δεν κατάλαβες για ποιον χτύπησε η καμπάνα. Το humor
δεν είναι απαραίτητο για χρησιμοποιείς linux, Eίναι όμως απαραίτητο
για να μην παίρνεις λαξατόλ κάθε φορά που θέλεις να πας στη τουαλέτα.
Επίσης παρανόησες τις απαντήσεις περί wine. Σε όλες τις διανομές
περιλαμβάνεται και το telnetd. Αν πιστεύεις ότι είναι καλό να το
χρησιμοποιείς για να έχεις πρόσβαση στο μηχάνημά σου, κάντο. Κανείς
δεν πρόκειται να σε πει "αιρετικό".
Πιθανώς να υπάρχουν άνθρωποι που χρησιμοποιούν wine μόνο και μόνο για
να τρέχουν mirc ή internet explorer, αλλά αυτό δεν τους κάνει
αιρετικούς. Εγώ θα τους χαρακτήριζα με τη γνωστή λέξη με τα τρία "α".
Αλλά εγώ ίσως είμαι απλά γεροπαράξενος και κάποιος άλλος να έχει
διαφορετική άποψη. Μέρος της παραξενιάς μου είναι να προτιμώ azureus,
irssi και firefox. Κι όταν θέλω ντε και καλά να δουλέψω το adobe
audition, χρησιμοποιώ μηχάνημα με windows.

--
Labor and Joy