αορατη processes

Makarigakis Dimitrios iapetos at yahoo.com
Thu Mar 29 18:26:16 EEST 2007

Γεια σας, εχω ενα μικρο προβλημα.Τρεχω το μTorrent εκτελεσιμο προγραμμα
windows μεσα απο το wine.Καποια στιγμη κρασαρε και οταν το επανεκινησα
δειχνει οτι τρεχει αλλα καπου στο υποβαθρο, εψαξα στα processes αλλα
εκει δεν φαινεται ουτε αυτο, ουτε το wine, ενω το μηνυμα που περνω μου
λεει it seems like μTorrent is already running,but not responding.Please
close all μTorrent processes and try again.Υπ οψιν οτι με τον CrossOver
ανοιγει κανονικα.Που πρεπει να επεμβω ωστε να το σταματησω? με reboot
δεν εγινε τιποτα.
Ευχαριστω.