Building a user community

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Mar 29 00:52:19 EEST 2007

Στις Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007 20:08, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ωραίο κείμενο.  Πολύ σωστό και καλογραμμένο.  Ποιός καλός άνθρωπος(ΤΜ)
> θα ζητήσει από τον συγγραφέα δικαιώματα, κι ότι άλλο χρειάζεται για να
> το βάλουμε σε ελληνική έκδοση στο www.hellug.gr;

Λοιπόν, είναι Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike,απλώς θα
πρέπει να μπεί reference προς την πηγή. Αν υπάρχει όντως ενδιαφέρον να μπεί
στο www.hellug.gr προσαρμοσμένο στην ελληνική, πείτε μου (ποιός είναι admin?)
και κάνω εγώ τη μετάφραση (κειμένου και εικόνας).

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"