Success with wireless USB! (Linksys WUSB54GC)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat Mar 24 00:32:48 EET 2007

Ναι, ναι, αν και αρχάριος (ή μάλλον άσχετος) με wireless & δίκτυα γενικότερα,
αυτή τη στιγμή σερφάρω από το σαλόνι μου, χρησιμοποιώντας ένα Linksys
WUSB54GC USB dongle!!! (Όπως καταλαβαίνετε έχω τρελλαθεί από τη χαρά μου...).

Αυτά συνέβησαν υπό τη διανομή SUSE 10 με πυρήνα 2.6.13-15 (σε λίγες μέρες που
θα περάσω σε 10.2 θα σας πω αν δουλεύει και με SMP πυρήνα, μιας και άκουσα
οτι ενδεχομένως να έχει πρόβλημα)

Ψαχνοντας δεξιά-αριστερά, έκανα compile τον σωστό driver (πολύ σημαντικό! -
είναι ο rt73-cvs από http://rt2x00.serialmonkey.com/rt73-cvs-daily.tar.gz),
εγκατέστησα το module, και δημιουργήθηκε το interface rausb0. Αμέσως
πετάχτηκε το YaST και μου έδωσε την ευκαιρία να του πω να χρησιμοποιήσει DHCP
και να κοιτάει την IP του router για gateway και DNS. Ακολούθως για να
ενεργοποιηθούν όλα αυτά, έδωσα ifconfig rausb0 up και ifup rausb0 .

Το ερώτημα τώρα (ναι, υπάρχει και τέτοιο). Bootάρω το μηχάνημα. Καρφιτσώνω το
USB, αναγνωρίζεται (φαίνεται στο tail -f /var/log/messages). Όμως για να
συνδεθώ στο access point/router μου πρέπει αναγκαστικά να δώσω ως root τις
εντολές ifconfig rausb0 up και ifup rausb0 . Υπάρχει κάποιος τρόπος να μη
χρειάζεται να το κάνω αυτό και το interface να σηκώνεται μόνο του με το που
καρφιτσώνω το USB dongle???

Ευχαριστώ,

Θοδωρής

--