DSL Router problem

Jonny B jonny_b at hellug.gr
Thu Mar 22 19:23:09 EET 2007

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Ζητώ συγνώμη για το αόριστο της ερώτησης αλλά δε ξέρω προς τα πού να ψάξω...
>
> Ενεργοποιήθηκε η DSL σύνδεσή μου (conn-x), και προσπαθώ να συνδεθώ με ένα
> router Zyxel που αγόρασα. Επικοινωνώ σωστά με το router μέσω καλωδίου
> ethernet, το ρυθμίζω, μου ανιχνεύει τη σύνδεση σαν PPPoA, δίνω username &
> password κανονικά, και μου λέει connection test successful. Τα φωτάκια DSL &
> INTERNET είναι και τα δύο πράσινα. Όλα φαίνονται σωστά (username & password
> είναι διαπιστωμένα σωστά, και αν τα δώσω λάθος το router μου το λέει), το
> [...]

Katarxas, sigourepsou oti sto pc sou exeis dilwsei san default gateway
tin ip tou router sou. Epeita, dwse ip sto pc sou (eite me ifconfig eite
me dhcp). To router sou den to exw dei pote, alla kalou kakou
sigourepsou mesa apo to web interface an kanei forward tin port 80 gia
to http (vevaia einai sxedon apithano ti sigekrimeni port na min tin
kanei forward apo default). Me alles efarmoges opws e-mail, ftp torrent
, e-mule klp antimetwpizeis provlima?

To PPPoA swsta to exeis valei.