DSL Router problem

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Mar 22 01:12:28 EET 2007

Ζητώ συγνώμη για το αόριστο της ερώτησης αλλά δε ξέρω προς τα πού να ψάξω...

Ενεργοποιήθηκε η DSL σύνδεσή μου (conn-x), και προσπαθώ να συνδεθώ με ένα
router Zyxel που αγόρασα. Επικοινωνώ σωστά με το router μέσω καλωδίου
ethernet, το ρυθμίζω, μου ανιχνεύει τη σύνδεση σαν PPPoA, δίνω username &
password κανονικά, και μου λέει connection test successful. Τα φωτάκια DSL &
INTERNET είναι και τα δύο πράσινα. Όλα φαίνονται σωστά (username & password
είναι διαπιστωμένα σωστά, και αν τα δώσω λάθος το router μου το λέει), το
firewall του SUSE είναι κλειστό, όμως δίνω π.χ. www.google.com και ΤΖΙΦΟΣ!

Μήπως είναι λάθος το PPPoA? Το έκανα και PPPoE αλλά δε δούλεψε. Μήπως υπάρχει
πρόβλημα με το DNS? Αν ναι πως θα το διαπιστώσω? Τι άλλο μπορεί να συμβαίνει?

Please help!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"