provlima me modem se fc6

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed Mar 21 19:18:08 EET 2007

axelmangr at freemail.gr wrote:

> [...]
Λοιπόν η αναζήτηση μου σχετικά με το xen kernel και την εγκατάσταση
έδωσε τα ακόλουθα (σε vmware πάντα):

Το xen kernel το εγκαθιστά σαν προεπιλεγμένο και μοναδικό μάλιστα kernel
αν κατά την διάρκεια της εγκατάστασης επιλέξεις "Προσαρμογή τώρα" για να
διαλέξεις με λεπτομέρεια τα πακέτα που θέλεις και κατόπιν τσεκάρεις την
επιλογή "Virtualization"  δεξιά (εμφανίζεται όταν αριστερά επιλέξεις
base system. Σου στέλνω σχετικό snapshot στο προσωπικό σου email). Στην
περίπτωση αυτή θα καταλήξεις μόνο με το xen kernel.

Για να βεβαιωθείς για το πιο kernel και για ποια αρχιτεκτονική έχει
γίνει εγκατάσταση, μπορείς να δώσεις:

yum list installed "kernel*"

(Για την παραπάνω εντολή δεν χρειάζεται internet)
Σε μηχάνημα με xen kernel και επεξεργαστή Pentium III και άνω θα δεις:

kernel-headers.i386    2.6.18-1.2798.fc6        installed
kernel-xen.i686        2.6.18-1.2798.fc6        installed

το i686 δείχνει ότι ο επεξεργαστής σου έχει ανιχνευθεί σωστά από το
πρόγραμμα εγκατάστασης (αν δεις όμως i586 ενώ έχεις π.χ. Pentium 4 έχεις
πέσει στο γνωστό bug του installer). Το πακέτο kernel-headers είναι
πάντα i386.
Σε κάθε περίπτωση μπορείς να εγκαταστήσεις το σωστό kernel
(αρχιτεκτονική και όχι xen) έχοντας το DVD του Fedora στο drive και
δίνοντας ως root τις ακόλουθες εντολές σε ένα terminal:

cd /media/FC_6\ i386\ DVD/Fedora/RPMS

rpm -ivh kernel-2.6.18-1.2798.fc6.i686.rpm

Αν θες μπορείς να εγκαταστήσεις και το αντίστοιχο πακέτο kernel-devel

To kernel προστίθεται στη λίστα του grub και μπορείς να το ξεκινήσεις
κανονικά πλέον. Στο vmware δεν εμφανίζεται κανένα πρόβλημα από αυτό.
Αν εξακολουθείς να έχεις προβλήματα, στείλε μερικές πληροφορίες για το
μηχάνημα (επεξεργαστής, μητρική, μνήμη κλπ)