RE: Βίντεο από LinuxPark at CeBIT 2007

Kalamaras Dimitris dimitris.kalamaras at compupress.gr
Wed Mar 21 11:51:23 EET 2007

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από: sbolis at noc.uoa.gr εκ μέρους Spiros Bolis
Αποστολή: Τετ 21/3/2007 10:59 πμ
Προς: Kalamaras Dimitris
Κοιν.: linux-greek-users at lists.hellug.gr
Θέμα: Re: Βίντεο από LinuxPark at CeBIT 2007

On Wed, 21 Mar 2007, Kalamaras Dimitris wrote:

Eyxaristoyme Dhmhtrh!

> http://nicomedia.math.upatras.gr/~oxy/LXF/CeBIT-2007-LinuxPark-Video-LXF.MOV

>malista, phrame kai ligo geysh apo Cebit.
>Moy ekane entypwsh to megethos twn peripterwn twn diaforwn project
>(plone, kde, debian ktl.) se sxesh me to terastio ths RedHat. Kai fysika
>ta gyalistera fylladia poy sxedon oloi eixan. O Ubuntu de bazei lefta
>pleon? giati eixe th fthnh ekdosh arage?
>Milhses me kanenan apo ekei? tha exeis afierwma sto epomeno teyxos toy
>LF? lege!

Μια μικρή λεπτομέρεια: Το Ubuntu δεν έδινε δωρεάν τα CDs, αλλά αντί αντιτίμου (5-10 Ευρω στο χέρι - no receipt), ενώ και το περίπτερό τους ήταν αναντίστοιχο με ότι περίμενα. Επίσης στο Debian spot αν ήθελες έδινες 3 εύρως  και έπαιρνες ένα από αυτά τα διαφημιστικά κορδόνια για τα κλειδιά σου - οικονομική ενίσχυση του project, κατά τη γνώμη μου πολύ καλή κίνηση. Όμοια KDE, Gnome είχαν "support us" merchantise με μπλουζάκια.

Γενικά, πέραν της RedHat (btw τα κόκκινα καπέλα ήταν παντού) και του Open-Xchange, τα υπόλοιπα περίπτερα των projects της κοινότητας ήταν μια σταλιά (λέγονταν αν προσέξετε open booths και ήταν free) και δεν μάζευαν ιδιαίτερο κόσμο (δύο φορές πήγα, μάλλον  έπεσα και στην περίπτωση). Εξαίρεση το OO.org booth που όμως καλυπτόταν οικονομικά από τη Sun. Το Debian ανακοίνωσε την ημερομηνία του release (4 Apr), φαντάζομαι το ξέρετε. Τα υπόλοιπα από τα 51 περίπτερα του LinuxPark ήταν business oriented, όπως άλλωστε και όλη η έκθεση. Δεύτερη λεπτομέρεια, το Linux Park φιλοξενείται στα Business Processes κτίρια, πράγμα λογικό. Όπως καταλαβαίνετε το βιντεο δείχνει μέρος του Linux Park και όχι το όλο. Υπήρχε η Xandros, υπήρχε το www.pseudonym.org (lindvd), κλπ.

Το Linux όμως δεν ήταν μόνο στο LinuxPark. Η Novell ήταν μαζί με την IΒΜ από τις λίγες εταιρείες που έσπρωχναν το Linux και το έδειχναν στους υπολογιστές (servers, αλλά και desktops). Η Novell με παρουσιάσεις, τα Xgl κόλπα και τη συμβατότητα με τις Microsoftικές εφαρμογές (π.χ. Exchange), η IBM στους servers (και είχε πολλούς ...). Επίσης υπήρχαν σε άλλα κτίρια εταιρείες (π.χ. ip block) ή οργανισμοί (south africa δεν-θυμάμαι-τι) που είχαν δικές τους ad hoc διανομές (εμπορικές ή όχι). Η Mitac είχε μικρά laptops "παντός καιρού" (αντέχουν σε κρύο, ζέστη, νερό, πίσσα και δεν ξέρω και γω τι άλλο) με προεγκατεστημένο Linux (Ubuntu Dapper με 3D).  Υπήρχε φυσικά και η Sun σε άλλο (πάρε κόσμε openSolaris). Ε, τα υπόλοιπα επί χάρτου.

> O server αργεί...
> mas doyleyeis? me ~800kB/s to katebasa

εμ, το ξέχασα ότι η nicomedia είναι στο math.upatras.gr...