σκληρός δίσκος = μπαρασκουάκ = νιέτ, γιόκ, καπούτ !

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Tue Mar 20 17:52:05 EET 2007

>καλησπέρα,
>
>είχα ένα debian που κάποια στιγμή εξέπνευσε ο σκληρός του >δίσκος.

Υποπτεύομαι πως έχει χαλάσει μόνο το partition table σου. Δοκίμασε το
TestDisk από το παρακάτω site:

http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Περιέχει απ'ότι έχω καταλάβει μια αυτοματοποιημένη έκδοση του gpart
(guess partition). Νομίζω μπορεί να σε βοηθήσει να ξαναδείς τα αρχεία
σου χωρίς πολλές μαϊμουδιές.

Αν υπάρχει και physical damage στο δίσκο, το αδερφάκι του (στο ίδιο
site) που λέγεται PhotoRec μπορεί και αυτό να σε βοηθήσει.

Μήτσος